Шановні покупці!

 Обмін або повернення товарів придбаних в Інтернет-магазині «Околоремонта» здійснюється у випадках і згідно з умовами, регламентованими Законом України «Про захист прав споживачів».

 При дотриманні умов згідно з цим законом клієнт оплачує зворотну доставку за діючими тарифами перевізника.

 І тільки в разі гарантійного повернення виробника товару, який ви придбали, Інтернет-магазин «Околоремонта» бере на себе зобов'язання покрити вартість витрат клієнта за пересилку товару.

 При здійсненні повернення товару за допомогою служби доставки клієнт обов'язково повинен повідомити менеджеру Інтернет-магазину номер поворотної декларації по тел .: 0 800 40 50 70

 При доставці товару клієнту одним з перевізників, клієнт зобов'язаний перевірити товар на службі доставки, в пункті видачі, в присутності кур'єра.  У разі недопоставки товару, поставки товару неналежної якості та т. п. Клієнт зобов'язаний скласти акт недопоставки / поставки товару неналежної якості прямо на місці отримання замовлення.
 Звертаємо вашу увагу на те, що в разі браку або невідповідності якості отриманого товару необхідно докласти фото, яке підтверджує даний факт.